បុរសម្នាក់ ស្ទើរតែបាត់បង់ជីវិតដោយសារតែ ប្រើប្រាស់ថ្នាំផ្សៈខុសវេជ្ជបញ្ជា

Brocam-News

ប្រភពពីភ្នំពេញ សូមបងប្អូនប្រុងប្រយ័ត្នក្នុងការប្រើប្រាស់ឳសថផ្សេងៗ​ មានស្រី្ដម្នាក់ស្ទើនិងបាត់បង់ស្វាមីជាទីស្រឡាញ់ពីដើមទ្រូង ក្រោយវិនាទីខ្លី ប្តីទទួលទានថ្នាំពេទ្យ ជាប្រភេទថ្នាំផ្សៈ ដែលស្រ្តីក៏បានបង្ហាញនៅក្នុងគណនីហ្វេសប៊ុក ពីឈ្មោះឪសថថា« cephalexin 500mg»។

ស្រីដែលប្រើគណនីហ្វេសប៊ុក ឈ្មោះ អាវី បឹងឈួក មានលក់សម្លៀកបំពាក់បោះដុំនិងរាយ បង្ហោះភ្ជាប់ រូបបុរសដេកស្តូកស្តឹក ដែលមានទាំងស្នាមជាំកន្ទូលលើដងខ្លួន ក៏បានរៀបរាប់បង្ហាញតាមរយៈថា «ចាំទុក ប្រភេទថ្នាំនេះមួយប៊ៀសឆក់យកជីវិតប្ដីខ្ញុំបាត់ កុំតែទៅដល់ពេទ្យទាន់. ប្រតិកម្មថ្នាំសាហាវហួស»។ តាមរយៈ ម្ចាស់គណនីដដែលបានអោយដឹងថា«ធូរហើយមកផ្ទះវិញបានហើយថ្នាំនិងមិនប្រតិកម្មជាមួយមនុស្សទូទៅទេដោយមនុស្សតើពេទ្យប្រាប់ចឹង»ក្នុងនោះគេក៏ឃើញមានអ្នកចូលទៅបញ្ចេញមតិថា« មកពីគាត់ ប្រតិកម្មជា មួយសារជាតិ cephalexine មិនមែនទាំងអស់គ្នាទេ នេះគួតែចង់ចាំខ្លួនឯងមកពីប្តីចែគាត់ប្រតិកម្ម មិនមែនមក ពីថ្នាំគេទេ 100នាក់ ទើបមានមួយអីនឹង»។

សូមជួយស៊ែរបន្តផង! សូមអរគុណ!

No comments

Powered by Blogger.